Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Říčková Smetáková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:55:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T19:55:05Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9318
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji, je doplněna o praktickou část, jíž tvoří kvalitativní výzkum provedený na reprezentativním vzorku českých komunikačních pracovníků monitorující současnou situaci na českém teleshoppingovém trhu. Výstupem práce je zhodnocení důvodů, vedoucích společnosti k volbě teleshoppingu jako komunikačního nástroje se zaměřením na současnost a budoucnost teleshoppingu v českém prostředí. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
805217 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
teleshopping
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
teleshopping
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Teleshopping jako součást efektivní komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Teleshopping in the nature of the instrument of efficient communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my final work is comprehending the topic of teleshopping as part of efficient communications of modern companies in the Czech republic. I apply oneself to this topic above all from the point of view regarding advertising submitters and communication's agencies. I target bigger companies doing business in the field of the Czech republic that can derive communications benefit from teleshopping. The academic part of my final work presenting teleshopping is completed with the practical compartment composed by qualitative research accomplished on representative sample regarding czech communication's experts. This research monitors contemporary situation on the czech teleshopping market. Finale to my work I valorize reasons that contribute companies to choose teleshopping as a communiaction's instrument with the intention of present and also future of the czech teleshopping atmosphere. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10687
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account