Teleshopping jako součást efektivní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teleshopping jako součást efektivní komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Author: Říčková Smetáková, Veronika
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji, je doplněna o praktickou část, jíž tvoří kvalitativní výzkum provedený na reprezentativním vzorku českých komunikačních pracovníků monitorující současnou situaci na českém teleshoppingovém trhu. Výstupem práce je zhodnocení důvodů, vedoucích společnosti k volbě teleshoppingu jako komunikačního nástroje se zaměřením na současnost a budoucnost teleshoppingu v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9318
Date: 2009-08-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10687


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
říčková smetáková_2009_bp.pdfBlocked 786.3Kb PDF
říčková smetáková_2009_vp.pdf 463.2Kb PDF View/Open
říčková smetáková_2009_op.pdf 510.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account