dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Sekaninová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:12:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:12:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9360
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část má objasnit a popsat sociálně patologické jevy, které se vyskytují u žáků v základních školách a možnosti jejich prevence ve spolupráci jak s učiteli tak s rodiči těchto dětí. Dále je pak popsáno, jak se tyto sociálně patologické jevy u dětí projevují, možnosti jejich řešení Praktická část se zaměřuje na poznatky, které jsem získala nejen během své odborné praxe v sociální sféře, ale i na poznatky, které jsem měla možnost získat prostřednictvím rozhovorů s učitelkami základních škol v Brně. Cílem této praktické části bylo seznámit se s prostředím školy, s učiteli a vypracováním rozhovoru, který jsem vedla s učitelkami těchto škol a s magistrou z pedagogicko psychologické poradny v Brně. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
382956 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prevence
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
patologie
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Prevention
|
en |
dc.subject |
social and pathological concomitants
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
personage advancement
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
class
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
pathology
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.title |
Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Moral and social development of pupils as the prevention of socially pathological phenomena of pupils in primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretic part clear up and inscribe social and pathological concomitants which affect in school children in elementary school and possibilities their prevention in co-operation with teachers and parents of these children. Then this work inscribe how these social and pathological concomitants approve oneself of children, possibilities their solution Practical part target the knowledge which I got during my experience at social sphere but also target the knowledge which I had possibility get through interview with teachers at elementary school in Brno. In this part I wanted to introduce with school, teachers and work up interview which I made with teachers of these schools and with worker from pedagogical and psychological clinic. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016156
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně-patologických jevů
|
cs |
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
learners
|
en |