Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole | 
| Author: | 
Sekaninová, Monika
 | 
| Advisor: | 
Řehoř, Antonín
 | 
| 
Abstract:
 | 
Teoretická část má objasnit a popsat sociálně patologické jevy, které se vyskytují u žáků v základních školách a možnosti jejich prevence ve spolupráci jak s učiteli tak s rodiči těchto dětí. Dále je pak popsáno, jak se tyto sociálně patologické jevy u dětí projevují, možnosti jejich řešení  Praktická část se zaměřuje na poznatky, které jsem získala nejen během své odborné praxe v sociální sféře, ale i na poznatky, které jsem měla možnost získat prostřednictvím rozhovorů s učitelkami základních škol v Brně. Cílem této praktické části bylo seznámit se s prostředím školy, s učiteli a vypracováním rozhovoru, který jsem vedla s učitelkami těchto škol a s magistrou z pedagogicko psychologické poradny v Brně. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/9360
 | 
| 
Date:
 | 
2009-04-30 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Institut mezioborových studií | 
| 
Discipline:
 | 
Sociální pedagogika | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
E
1016156
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account