Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole
Show full item record
No preview available
Title:
|
Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole |
Author: |
Sekaninová, Monika
|
Advisor: |
Řehoř, Antonín
|
Abstract:
|
Teoretická část má objasnit a popsat sociálně patologické jevy, které se vyskytují u žáků v základních školách a možnosti jejich prevence ve spolupráci jak s učiteli tak s rodiči těchto dětí. Dále je pak popsáno, jak se tyto sociálně patologické jevy u dětí projevují, možnosti jejich řešení Praktická část se zaměřuje na poznatky, které jsem získala nejen během své odborné praxe v sociální sféře, ale i na poznatky, které jsem měla možnost získat prostřednictvím rozhovorů s učitelkami základních škol v Brně. Cílem této praktické části bylo seznámit se s prostředím školy, s učiteli a vypracováním rozhovoru, který jsem vedla s učitelkami těchto škol a s magistrou z pedagogicko psychologické poradny v Brně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9360
|
Date:
|
2009-04-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
E
1016156
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account