Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Show full item record
No preview available
Title:
|
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech |
Author: |
Orálková, Lenka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Předložená bakalářská práce se věnuje tvorbě reklamního textu, dále objasňuje pojmy archetyp, intertextualita, sémiotika, sémantika, mýtus a pohádka. Praktická část bakalářské práce předkládá ukázky reklam, které využívají prvků intertextuality a archetypů. Jsou zde ukázány reklamy televizní, tiskové, venkovní, rozhlasové a direkt marketingové zásilky. V práci je také popsán vývoj chápání archetypu ženy a dítěte v průběhu let 1953 - 1985. V této kapitole je na ženu brán zřetel jako na ženu samotnou, archetyp dítěte je zde analyzován coby prostředek reklamních apelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9469
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10524
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account