Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Show full item record

No preview available
Title: Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Author: Orálková, Lenka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Předložená bakalářská práce se věnuje tvorbě reklamního textu, dále objasňuje pojmy archetyp, intertextualita, sémiotika, sémantika, mýtus a pohádka. Praktická část bakalářské práce předkládá ukázky reklam, které využívají prvků intertextuality a archetypů. Jsou zde ukázány reklamy televizní, tiskové, venkovní, rozhlasové a direkt marketingové zásilky. V práci je také popsán vývoj chápání archetypu ženy a dítěte v průběhu let 1953 - 1985. V této kapitole je na ženu brán zřetel jako na ženu samotnou, archetyp dítěte je zde analyzován coby prostředek reklamních apelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9469
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10524


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
orálková_2009_bp.pdf 3.523Mb PDF View/Open
orálková_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
orálková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account