Děti dvakrát výjimečné: koexistence nadání a "handicapu"
Show full item record
No preview available
Title:
|
Děti dvakrát výjimečné: koexistence nadání a "handicapu" |
Author: |
Mertlová, Pavla
|
Advisor: |
Andrysová, Pavla
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o problematice dvakrát výjimečných dětí, tzn. dětí, u kterých bylo identifikováno nadání a současně handicap v různé podobě. První část objasňuje tuto tématiku, uvádí nejčastější kombinace nadání a určitých znevýhodnění. Praktická část je zaměřena na rozumově nadaného chlapce s Aspergerovým syndromem, především na jeho sociální pozici a akceptaci v kolektivu rovněž nadaných spolužáků a na specifické projevy zmiňovaného chlapce ve vyučovacím procesu, které jsou důsledkem jeho syndromu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9531
|
Date:
|
2009-05-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
11446
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account