Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Šubrtová, Kateřina
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě MACTE spol. s r. o. prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu a nástrojů marketingového mixu, konkurence a nástrojů posuzování konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována firma MACTE, následně je analyzován její marketingový mix a provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9565
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
11791
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account