Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Šubrtová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:51:51Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9565
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě MACTE spol. s r. o. prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu a nástrojů marketingového mixu, konkurence a nástrojů posuzování konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována firma MACTE, následně je analyzován její marketingový mix a provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
61 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2029021 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.title |
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Competitiveness increasing of the MACTE public limited company in the market for working clothes trough marketing mix instruments |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on increasing the competitiveness of the MACTE public limited company through marketing mix instruments. The bachelor thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part are defined knowledge of marketing area and instrumens of marketing mix, competition and competitiveness as-sessment instruments. In the practical part is characterized the MACTE company, subsequently is analyzed the marketing mix and carried out the analysis of the internal and external company environment. On the basis of carried out analysis are proposed recom-mendations to increase company competitiveness, that are subjected to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11791
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account