Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa |
Author: |
Bělovský, Tomáš
|
Advisor: |
Vašková, Jana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9590
|
Date:
|
2008-12-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
10399
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account