Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bělovský, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9590
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků. |
cs |
dc.format |
67 s., 1 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1593367 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038 |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
direct mail
|
cs |
dc.subject |
platební šek
|
cs |
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
direct mail
|
en |
dc.subject |
cheque of payment
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.title |
Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa |
cs |
dc.title.alternative |
The communication effect research of promotion the Baťa cheques of payment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašků, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-01-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-12-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential customers. In the end of thesis I showed the recommendation to solution and to efficient the Baťa's promotion actions in cheques of payment. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10399
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account