Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Bělovský, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:01:05Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9590
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků. cs
dc.format 67 s., 1 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1593367 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject platební šek cs
dc.subject benefity cs
dc.subject sales promotions en
dc.subject promotion en
dc.subject direct mail en
dc.subject cheque of payment en
dc.subject benefits en
dc.title Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa cs
dc.title.alternative The communication effect research of promotion the Baťa cheques of payment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašků, Lenka
dc.date.accepted 2009-01-13
dc.date.vskp-available 2038-12-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential customers. In the end of thesis I showed the recommendation to solution and to efficient the Baťa's promotion actions in cheques of payment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10399
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bělovský_2009_bp.pdfBlocked 1.519Mb PDF View/Open
bělovský_2009_vp.pdf 60.66Kb PDF View/Open
bělovský_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account