Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří |
Author: |
Šuch, Ondřej
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských textech. Text mapuje na příkladech nejčastěj-ší typy takovéto skryté reklamy s důrazem na výskyt v českém mediálním prostředí. Závěrem praktické části je pak anonymní průzkum mezi českými novináři, který testuje jejich názory na skrytě reklamní potenciál běžných komunikačních výroků. Projektová část práce pak zpra-covává návrh možné regulace skryté reklamy, respektive pravidel pro media a jednotlivé no-vináře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9638
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10635
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account