dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Šuch, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:25:03Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9638
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských textech. Text mapuje na příkladech nejčastěj-ší typy takovéto skryté reklamy s důrazem na výskyt v českém mediálním prostředí. Závěrem praktické části je pak anonymní průzkum mezi českými novináři, který testuje jejich názory na skrytě reklamní potenciál běžných komunikačních výroků. Projektová část práce pak zpra-covává návrh možné regulace skryté reklamy, respektive pravidel pro media a jednotlivé no-vináře. |
cs |
dc.format |
72 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1488163 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
skrytá reklama
|
cs |
dc.subject |
media
|
cs |
dc.subject |
novináři
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
regulace
|
cs |
dc.subject |
samoregulace
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
hidden advertising
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
journalists
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
regulation
|
en |
dc.subject |
self-regulation
|
en |
dc.title |
Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří |
cs |
dc.title.alternative |
Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is concentrated on the issue of the hidden advertising and its occurrence in the Czech Republic. After characteristics and the reasons for origination of the hidden adverti-sing in the terms of advertising as such - it will concentrate on legal adjustments of hidden advertising from both states supervision and the field self-regulation. The practical part of the diploma thesis than concentrates on hidden advertising produced in casual newspaper texts. The text maps, on real examples, the most common types of such hidden advertising - with an emphasis on appearance in the Czech media environment. The conclusion of the practical part is an anonymous enquiry between the Czech journalists, which tests their opinions on the hid-den advertising potential of the common communication assertions. The project part of the diploma thesis elaborates a concept of a possible regulation of the hidden advertising, or the rules for media and particular journalists. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10635
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|