Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Šuch, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:25:03Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:59Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9638
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských textech. Text mapuje na příkladech nejčastěj-ší typy takovéto skryté reklamy s důrazem na výskyt v českém mediálním prostředí. Závěrem praktické části je pak anonymní průzkum mezi českými novináři, který testuje jejich názory na skrytě reklamní potenciál běžných komunikačních výroků. Projektová část práce pak zpra-covává návrh možné regulace skryté reklamy, respektive pravidel pro media a jednotlivé no-vináře. cs
dc.format 72 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1488163 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
dc.subject Reklama cs
dc.subject skrytá reklama cs
dc.subject media cs
dc.subject novináři cs
dc.subject public relations cs
dc.subject regulace cs
dc.subject samoregulace cs
dc.subject Advertising en
dc.subject hidden advertising en
dc.subject media en
dc.subject journalists en
dc.subject public relations en
dc.subject regulation en
dc.subject self-regulation en
dc.title Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří cs
dc.title.alternative Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is concentrated on the issue of the hidden advertising and its occurrence in the Czech Republic. After characteristics and the reasons for origination of the hidden adverti-sing in the terms of advertising as such - it will concentrate on legal adjustments of hidden advertising from both states supervision and the field self-regulation. The practical part of the diploma thesis than concentrates on hidden advertising produced in casual newspaper texts. The text maps, on real examples, the most common types of such hidden advertising - with an emphasis on appearance in the Czech media environment. The conclusion of the practical part is an anonymous enquiry between the Czech journalists, which tests their opinions on the hid-den advertising potential of the common communication assertions. The project part of the diploma thesis elaborates a concept of a possible regulation of the hidden advertising, or the rules for media and particular journalists. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10635
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šuch_2009_dp.pdfBlocked 1.419Mb PDF View/Open
šuch_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
šuch_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account