Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů |
Author: |
Chytilová, Monika
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9708
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10509
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account