Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka |
Author: |
Černá, Barbora
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o marketingových komunikacích zaměřených na oblast hudebních festivalů. V praktické části je věnována konkrétnímu hudebnímu festival Hrachovka, jeho marketingovému komunikačnímu mixu, výzkumu povědomí o značce Hrachovka a znalosti značky Hrachovka. Hlavním cílem této práce je najít cestu ke stabilizaci hudebního festivalu a zvýšení návštěvnosti prostřednictvím zvýšení úrovně marketingových komunikací festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9779
|
Date:
|
2009-05-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10495
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account