Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka
Author: Černá, Barbora
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o marketingových komunikacích zaměřených na oblast hudebních festivalů. V praktické části je věnována konkrétnímu hudebnímu festival Hrachovka, jeho marketingovému komunikačnímu mixu, výzkumu povědomí o značce Hrachovka a znalosti značky Hrachovka. Hlavním cílem této práce je najít cestu ke stabilizaci hudebního festivalu a zvýšení návštěvnosti prostřednictvím zvýšení úrovně marketingových komunikací festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9779
Date: 2009-05-07
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 07.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10495


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
černá_2009_bp.pdf 5.745Mb PDF View/Open
černá_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
černá_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account