The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior |
Author: |
Štursa, Pavel
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán vliv samotného vzhledu prodejního prostředí, dále tzv. visual merchandising, který spojuje prvky úspěšného prodeje s prezentováním a vystavováním zboží takovým způsobem, který je pro zákazníka příjemný. Třetí část obsahuje teoretický základ segmentace zákazníků. Praktická část obsahuje stručné informace o obchodním domě IKEA. Dále jsou zde analyzovány všechny tři oblasti z teoretické části. Analýza byla provedena na základě fotografií a odpovědí z dotazníků pořízených v obchodním domě IKEA v Brně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9842
|
Date:
|
2009-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
11259
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account