The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

Show full item record

No preview available
Title: The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Author: Štursa, Pavel
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán vliv samotného vzhledu prodejního prostředí, dále tzv. visual merchandising, který spojuje prvky úspěšného prodeje s prezentováním a vystavováním zboží takovým způsobem, který je pro zákazníka příjemný. Třetí část obsahuje teoretický základ segmentace zákazníků. Praktická část obsahuje stručné informace o obchodním domě IKEA. Dále jsou zde analyzovány všechny tři oblasti z teoretické části. Analýza byla provedena na základě fotografií a odpovědí z dotazníků pořízených v obchodním domě IKEA v Brně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9842
Date: 2009-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 11259


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štursa_2009_bp.pdf 2.598Mb PDF View/Open
štursa_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
štursa_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account