The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Štursa, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:13:39Z
dc.date.available 2010-07-18T00:13:39Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9842
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán vliv samotného vzhledu prodejního prostředí, dále tzv. visual merchandising, který spojuje prvky úspěšného prodeje s prezentováním a vystavováním zboží takovým způsobem, který je pro zákazníka příjemný. Třetí část obsahuje teoretický základ segmentace zákazníků. Praktická část obsahuje stručné informace o obchodním domě IKEA. Dále jsou zde analyzovány všechny tři oblasti z teoretické části. Analýza byla provedena na základě fotografií a odpovědí z dotazníků pořízených v obchodním domě IKEA v Brně. cs
dc.format 93 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2724460 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ovlivňování zákazníků cs
dc.subject vztah k obchodu cs
dc.subject customer experience management cs
dc.subject vzhled prodejny cs
dc.subject visual merchandising cs
dc.subject design cs
dc.subject vystavení zboží cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject affecting customers en
dc.subject shopping experience en
dc.subject customer experience management en
dc.subject store appearance en
dc.subject visual merchandising en
dc.subject design en
dc.subject displays en
dc.subject customer segmentation en
dc.title The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior cs
dc.title.alternative The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skořepová, Tereza
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated In the bachelor thesis I deal with how the appearance of stores, shops and other places used for selling affect the customers' shopping behavior. The theoretical part is divided into three parts. In the first part, there are factors influencing customers to visit a certain store, in particular, what contributes to the relationships between customers and particular shops. The second part describes the influence of the appearance of the shopping environment, furthermore visual merchandising, which connects sales success with promoting and displaying merchandise in a way which is pleasant for customers. The third part contains the theoretical background of customer segmentation. The practical part contains brief information about IKEA department store. There are also all the three areas of the theoretical part analyzed in this practical part. The analysis was made on the basis of photographs and responses of questionnaires made in the IKEA store in Brno. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11259
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade C
local.subject chování spotřebitele cs
local.subject nábytek cs
local.subject prodejny cs
local.subject design prostředí cs
local.subject consumer behavior en
local.subject furniture en
local.subject retail stores en
local.subject environment design en


Files in this item

Files Size Format View
štursa_2009_bp.pdf 2.598Mb PDF View/Open
štursa_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
štursa_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account