Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Show full item record
No preview available
Title:
|
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software |
Author: |
Němec, David
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10004
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10619
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account