dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Němec, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:33:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T01:33:08Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10004
|
|
dc.description.abstract |
Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů. |
cs |
dc.format |
76 s., 7 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
2591672 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
změna korporátní komunikace
|
cs |
dc.subject |
re-positioning
|
cs |
dc.subject |
re-branding
|
cs |
dc.subject |
marketing informačních systémů
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
B2B communication
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
chase of corporate communication
|
en |
dc.subject |
re-positioning
|
en |
dc.subject |
re-branding
|
en |
dc.subject |
marketing of information systems
|
en |
dc.title |
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software |
cs |
dc.title.alternative |
Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis "A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software" is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described, there are also communication specifics and differences of communication focused on companies characterized. In the practical part, there is defined a concrete case of the redesign of the marketing and communication strate-gy in the company ABRA Software. In the final part, the author takes a think about the importance of research in the B2B area and also about a decision purchasing process of information systems. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10619
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|