Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh |
Author: |
Kapustová, Lucie
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s.r.o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT analýzu, matici BCG, životní cyklus výrobku, primární a sekundární výzkum. Poslední částí je projekt samotného zavedení výrobku na český trh. Je zaměřen na marketingové situace a cíle, kampaň, cílovou skupinu, komunikační strategii, varianty projektu a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10025
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
11138
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account