dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kapustová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:43:04Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10025
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s.r.o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT analýzu, matici BCG, životní cyklus výrobku, primární a sekundární výzkum. Poslední částí je projekt samotného zavedení výrobku na český trh. Je zaměřen na marketingové situace a cíle, kampaň, cílovou skupinu, komunikační strategii, varianty projektu a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
101 |
cs |
dc.format.extent |
2259098 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029 |
|
dc.subject |
nový výrobek
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
matice BCG
|
cs |
dc.subject |
myslivost
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silnic
|
cs |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
gamekeeping
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.title |
Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Launching of EUROHUNT, s.r.o. product on czech market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.date.vskp-available |
2029-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to make a project for launching of EUROHUNT, s.r.o. product on czech market. The thesis consists of three parts. The first part contains theoretical knowledge pertaining to this problem. The second pratcial part is aimed at analyzing EUROHUNT s.r.o. and its product, a warning mechanism for game. This part contains a profile of the firm and the product, market analysis, SWOT analysis, BCG matrix, product's lifecycle, primary and secondary research. The last part is the project for introducing the new product to czech market. Its aimed on market situations and goals, campaign, target group, communication strategy, product's variants and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11138
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
D |
|