Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám |
Author: |
Piskořová, Helena
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10051
|
Date:
|
2009-08-14 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10622
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account