dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Piskořová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:54:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10051
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. |
cs |
dc.format |
110 |
cs |
dc.format.extent |
1054825 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039 |
|
dc.subject |
Produktový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Product mix
|
en |
dc.subject |
marketing max
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of produt mix of O2 TV regarding the target goups and the propsal of communication strategy regarding these target groups |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-08-25 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-08-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with marketing and communication activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the product protfolio and marketing mix, market, competition and target groups description, about parts of mar-keting mix and marketing communication. The aim of this thesis is to find out effective communication for O2 TV service with its target groups. At the end of the thesis I recom-mend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development and communicaton activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10622
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|