Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Piskořová, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:54:22Z
dc.date.issued 2009-08-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10051
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. cs
dc.format 110 cs
dc.format.extent 1054825 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039
dc.subject Produktový mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Product mix en
dc.subject marketing max en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject target groups en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám cs
dc.title.alternative Analysis of produt mix of O2 TV regarding the target goups and the propsal of communication strategy regarding these target groups en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-08-25
dc.date.vskp-available 2039-08-14
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with marketing and communication activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the product protfolio and marketing mix, market, competition and target groups description, about parts of mar-keting mix and marketing communication. The aim of this thesis is to find out effective communication for O2 TV service with its target groups. At the end of the thesis I recom-mend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development and communicaton activities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10622
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
piskořová_2009_dp.pdfBlocked 1.005Mb PDF View/Open
piskořová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
piskořová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account