Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj |
Author: |
Břicháčková, Marie
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je vypracována situační analýza. Následuje popis současných aktivit strany a zpracování průzkumné sondy mezi voliči. Po-znatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Praktická část je završena vypra-cováním projektu marketingového plánu pro krajské volby 2012, který je podroben riziko-vé, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10886
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
12278
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account