Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Břicháčková, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:04:12Z
dc.date.available 2014-08-21T23:00:29Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10886
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je vypracována situační analýza. Následuje popis současných aktivit strany a zpracování průzkumné sondy mezi voliči. Po-znatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Praktická část je završena vypra-cováním projektu marketingového plánu pro krajské volby 2012, který je podroben riziko-vé, nákladové a časové analýze. cs
dc.format 103 s. cs
dc.format.extent 5533047 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject Strana zelených cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Political marketing en
dc.subject Green party en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.subject time analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.title Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj cs
dc.title.alternative Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wimmer, Pavel
dc.date.accepted 2009-09-14
dc.description.abstract-translated Diploma work examines the field of marketing planinnig in politics. The main object of this diploma work is elaboration of election campain plan in 2012. The diploma work is divided into two parts - teoretical part and analytical part. The teore-tical part describes the theory of political marketing, using information from source books. Analitical part includes analysis of external and internal environment and questionary. In the SWOT analysis were compiled the information from the whole analitic part. In the end of analitic part were created marketing plan for election campain in 2012 of Green party. There were made risk, cost and time analyses of this project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12278
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
břicháčková_2009_dp.pdfBlocked 5.276Mb PDF View/Open
břicháčková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
břicháčková_2009_op.pdf 581.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account