Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o. |
Author: |
Gregorová, Nikol
|
Advisor: |
Brišová, Hana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrána témata strategického marketingu, jako jsou marketingové řízení, marketingová situační analýza, konkurence a její analýza, SWOT analýza, identifikace konkurence podle tržního podílu, Porterův 5 - faktorový model a marketingový mix. Tato práce byla zpracována na základě studia odborné literatury v oblasti marketingu. Druhá, analytická část je věnována profilu společnosti a její konkurenceschopnosti na českém trhu, včetně analýz stávajících konkurentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10965
|
Date:
|
2009-04-28 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
13049
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account