Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

Show full item record

No preview available
Title: Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B
Author: Lauterkranc, Roman
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1150
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2772


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lauterkranc_2006_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open
lauterkranc_2006_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open
lauterkranc_2006_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account