Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B
Show full item record
No preview available
Title:
|
Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B |
Author: |
Lauterkranc, Roman
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1150
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2772
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account