Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Lauterkranc, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:25:22Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:04Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1150
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B. cs
dc.format 110 s. 22 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1944175 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
dc.subject audit cs
dc.subject persvazivní faktory cs
dc.subject konkurent cs
dc.subject klient cs
dc.subject průmyslový podnik cs
dc.subject trh B2B cs
dc.subject konkurenceschopnost průmyslu cs
dc.subject audit en
dc.subject persuasive factor en
dc.subject competitor en
dc.subject client en
dc.subject industrial enterprise en
dc.subject B2B market en
dc.subject competitiveness of the industry en
dc.title Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B cs
dc.title.alternative The persuasiveness of the audit in the strategic enterprise unit as a key factor the success in the B2B markets en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis explores the persuasive factors, which can have recuperative or infirmatory effects on the probability of information processing by a recipient, the audit of a strategic entrepreneurial unit in the B2B market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2772
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lauterkranc_2006_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open
lauterkranc_2006_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open
lauterkranc_2006_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account