Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009 |
Author: |
Varnerová, Jana
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití marketingových nástrojů před, během a po návštěvě Benedikta XVI. v České republice. Součástí práce je také mediální analýza výstupů spojených s návštěvou papeže. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11600
|
Date:
|
2010-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13699
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account