Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Kníž, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:08:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:08:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11698
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. . Hlavním zdrojem informací pro tuto práci byla dostupná literatura zabývající se touto problematikou. Praktická část popisuje a analyzuje současný stav marketingu ve společnosti MESIT ronex spol. s r.o. a charakterizuje stávající stav marketingu jako instituce ve zmíněné společnosti. V projektové části je předložen konkrétní návrh založení marketingového oddělení a je navrženo umístění tohoto nového oddělení do organizační struktury. Dále jsou zpracovány analýzy nutné pro rozhodování o akceptaci projektu. Celý projekt je podroben rizikové analýze a jsou stanoveny předpoklady pro další fungování marketingového oddělení v následujícím roce. |
cs |
dc.format |
100 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4144995 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
management marketing
|
cs |
dc.subject |
výrobní koncepce
|
cs |
dc.subject |
výrobková koncepce
|
cs |
dc.subject |
prodejní kon-cepce
|
cs |
dc.subject |
sociálně marketingová koncepce
|
cs |
dc.subject |
outsourcing marketingu
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
organizační struktura
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
management marketing
|
en |
dc.subject |
production conception
|
en |
dc.subject |
product conception
|
en |
dc.subject |
selling conception
|
en |
dc.subject |
social-marketing conception
|
en |
dc.subject |
outsourcing of marketing
|
en |
dc.subject |
trade
|
en |
dc.subject |
organization structure
|
en |
dc.subject |
risk analysys
|
en |
dc.title |
Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The marketing department establishment project in the production company MESIT ronex, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Záhorec, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2010-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the marketing department establishment project in the pro-duction company MESIT ronex, Ltd. The main source of information for this thesis was available literature dealing with this issue. The practical part describes and analyzes the current state of marketing at MESIT ronex, Ltd. and characterizes the recent state of marketing as an institution in this company. The project part contains concrete proposal for establishment of the marketing department and positioning of this new department in the organizational structure is proposed. Fur-thermore, analyses essential for decision making on the project acceptance are processed. The entire project is subjected to a risk analysis and assumptions are set for further opera-tion of the marketing department in the following year. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15312
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account