Sociální marketing a kouření
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální marketing a kouření |
Author: |
Tesař, Tomáš
|
Advisor: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá tématikou sociálního marketingu, jeho prvními počátky, definuje a vymezuje působnost sociálního marketingu u nás. Současně uvádí nejznámější působení firem v oblasti sociálního marketingu. Druhá část práce je věnována problematice kouření a jeho dopady na společnost a jedince. Popisuje záporné, ale i kladné účinky kouření. Taktéž popisuje nejčastější metody odvykání kouření. V praktické části jsou porovnávány dva výběrové vzorky, kdy je zkoumáno stanovení míry působnosti sociálního marketingu na jednotlivce, zejména ve spojitosti s otázkou kouření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11873
|
Date:
|
2010-03-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
16914
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account