Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Baťa, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:20:21Z
dc.date.available 2010-07-19T08:20:21Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12307
dc.description.abstract Cílem této práce je charakterizovat konzumní společnost, určit příčiny jejího vzniku a ana-lyzovat její negativní důsledky na obyvatelstvo. V teoretické části jsou postupně rozebrány oblasti globalizace, marketingu, reklamy a médií, které stojí za vznikem konzumní společ-nosti. Mezi důsledky konzumní společnosti patří nadspotřeba, jejímž negativním vlivům je věnován závěr teoretické části. V praktické části bude představen dotazník, který má za úkol zjistit, do jaké míry je současná společnost konzumní a zda se na ní projevují negativní vlivy nadspotřeby. cs
dc.format 74 cs
dc.format.extent 1813095 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konzumní společnost cs
dc.subject nadspotřeba cs
dc.subject nadprodukce cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject dumpingová cena cs
dc.subject buzz marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject astroturfing cs
dc.subject branding cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject Consumer society en
dc.subject overconsumption en
dc.subject overproduction en
dc.subject globalization en
dc.subject consumerism en
dc.subject dumping price en
dc.subject buzz marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject astroturfing en
dc.subject branding en
dc.subject advertisment en
dc.subject media en
dc.title Konzumní společnost a negativní důsledky nadspotřeby cs
dc.title.alternative Consumer society and negative effects of overconsumption en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to describe consumer society, point out the aspects of it's origin and analyse it's bad effects on population. In theoretical part are gradually analysed spheres of globalization, marketing, advertisment and media, which are the main reasons of the origin of consumer society. Among the consequences of consumer society belongs over-consumption and it's bad impacts are described at the end of theoretical part. In practical part will be introduced a questionnaire, which is supposed to find out how far is the con-temporary society consumer and if there are evident some bad impacts of overconsumption. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16978
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
baťa_2010_bp.pdf 1.729Mb PDF View/Open
baťa_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
baťa_2010_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account