dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Řehák, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:19:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:19:41Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12403
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti Pixmac a také marketingový průzkum v oblasti využití mikrofotobank v České republice. Na základě všech provedených analýz byly navrženy akční plány, které vedou ke zvýšení prodeje fotografií a známosti mikrofotobanky Pixmac. Celý projekt je také podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
113 s. , 19 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3566510 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
cs |
dc.subject |
paprskový marketing
|
cs |
dc.subject |
moderní metody propagace
|
cs |
dc.subject |
mikrofotobanka
|
cs |
dc.subject |
fotobanka
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
beamvertising
|
en |
dc.subject |
modern methods od promotion
|
en |
dc.subject |
microstock
|
en |
dc.subject |
photobank
|
en |
dc.subject |
photo
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac |
cs |
dc.title.alternative |
Project on utilization of modern promoting methods for rise in photo sales and popularization of the microstock Pixmac |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Válka, Vítězslav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter's analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present marketing activities of microstock Pixmac and also marketing research focused on microstock utilization in the Czech Republic. On the basis of the analysis, the operational plans, which should increase photos sales and reputation of microstock Pixmac, were set up. The whole project is also put through cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14917
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|