Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje |
Author: |
Vojtechová, Martina
|
Advisor: |
Muchová, Simona
|
Abstract:
|
Má bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu pro zavedení výrobku slovenské firmy na trh Zlínského kraje. Teoretická část je zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového výrobku na trh, analýzy prostředí, konkurence, marketingového mixu a postupu při provádění marketingového výzkumu. V druhé části, po krátkém představení společnosti a produktu, je prováděná analýza vnějšího prostředí, Porterova a SWOT analýza. Na základe marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu jsou vypracovány doporučení pro firmu eOznamko týkající se zavedení nového produktu na trh Zlínského kraje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12647
|
Date:
|
2010-05-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
16975
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account