Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka |
Author: |
Tůma, Miroslav
|
Advisor: |
Poledňová, Ivana
|
Abstract:
|
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13051
|
Date:
|
2010-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
E
1016200
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account