Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poledňová, Ivana
dc.contributor.author Tůma, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:01:48Z
dc.date.available 2010-07-19T18:01:48Z
dc.date.issued 2010-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13051
dc.description.abstract Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 425805 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Metody pedagogické diagnostiky cs
dc.subject poznávání cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject škola cs
dc.subject rodina cs
dc.subject jedinec cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject Methods of educational diagnostic en
dc.subject cognition en
dc.subject observation en
dc.subject dialogue en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.subject school en
dc.subject family en
dc.subject person en
dc.subject personality en
dc.title Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka cs
dc.title.alternative The pedagogical methods and analytical Diagnostics pupil en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drholcová, Věra
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated The report describes diagnostic methods which it can apply to observation of personal pupil's possibilities. The report defines parts of educational diagnostic, diagnostic arita, methods and practical use of possible methods. To be the observer, teacher ? in this report, it means to recognise and understand to education medium of pupils and students and to be able to advance and realize optimal educational strategies. My bachelor thesis can find answers for these questions. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016200
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade E
local.subject pedagogický výzkum cs
local.subject pedagogická diagnostika cs
local.subject educational research en
local.subject educational diagnostic en


Files in this item

Files Size Format View
tůma_2010_bp.pdf 415.8Kb PDF View/Open
tůma_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
tůma_2010_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account