dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Tůma, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:01:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:01:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13051
|
|
dc.description.abstract |
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi. |
cs |
dc.format |
42 s. |
cs |
dc.format.extent |
425805 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Metody pedagogické diagnostiky
|
cs |
dc.subject |
poznávání
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
jedinec
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
Methods of educational diagnostic
|
en |
dc.subject |
cognition
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
person
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.title |
Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka |
cs |
dc.title.alternative |
The pedagogical methods and analytical Diagnostics pupil |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The report describes diagnostic methods which it can apply to observation of personal pupil's possibilities. The report defines parts of educational diagnostic, diagnostic arita, methods and practical use of possible methods. To be the observer, teacher ? in this report, it means to recognise and understand to education medium of pupils and students and to be able to advance and realize optimal educational strategies. My bachelor thesis can find answers for these questions. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016200
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
pedagogický výzkum
|
cs |
local.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
local.subject |
educational research
|
en |
local.subject |
educational diagnostic
|
en |