Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny |
Author: |
Hudcová, Alena
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13644
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13617
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account