Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Hudcová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:11:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:11:05Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13644
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
947160 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
názor
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
opinion
|
en |
dc.title |
Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny |
cs |
dc.title.alternative |
Perception of the brand Kofola advertisment messages by selected target group |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the perception of the advertisement messages of the brand Kofola by students of a university. The answer to this problem will be addressed through a focus group research. In the first part, I will examine the theory and history of advertising and brands. Also, the first part shall contain a description of Kofola's advertisements re-lated to the research. In the practical part, I will devote myself to the research as such, analysis of the preparation, and ultimately to the analyses of the result of the research. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13617
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account