Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik |
Author: |
Semelová, Zuzana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13877
|
Date:
|
2010-05-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
16764
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account