Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s. |
Author: |
Pavlík, David
|
Advisor: |
Babušník, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu firmy AVOS a.s. Teoretická část popisuje marketingovou situační analýzu, tzn. analýzy SWOT a PEST, Porterovu pětifaktorovou analýzu a Bostonskou matici. Dále definuje pojem marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, tzn. produkt, cenu, propagaci a distribuci. Analytická část nejprve stručně charakterizuje společnost, následně zpracovává marketingovou situační analýzu podniku, a poté se zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek současně navrženého marketingového mixu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporu-čení k efektivnějšímu využívání a k lepší provázanosti jednotlivých prvků marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14109
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13535
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account