dc.contributor.advisor |
Babušník, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pavlík, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:21:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:21:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14109
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu firmy AVOS a.s. Teoretická část popisuje marketingovou situační analýzu, tzn. analýzy SWOT a PEST, Porterovu pětifaktorovou analýzu a Bostonskou matici. Dále definuje pojem marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, tzn. produkt, cenu, propagaci a distribuci. Analytická část nejprve stručně charakterizuje společnost, následně zpracovává marketingovou situační analýzu podniku, a poté se zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek současně navrženého marketingového mixu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporu-čení k efektivnějšímu využívání a k lepší provázanosti jednotlivých prvků marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
798436 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
positional analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of marketing mix at the company AVOS Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2010-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with problems of marketing mix management at the company AVOS Inc. The theoretical part describes marketing positional analysis, that is SWOT and PEST analyses, Porter's model of 5 forces and model BCG. It further describes marketing mix conception and it's individual tools, that is product, price, promotion and place. The practical part describes first the company, next it processes marketing positional analysis of the company, and then it targets the detailed description of each of four parts of today suggested marketing mix. Based on the analyses solutions for effective exploita-tion and for better cohesion of individual tools of marketing mix are evaluated. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13535
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|