Celebrity v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celebrity v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Celebrity v marketingových komunikacích
Author: Vychodilová, Martina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: V úvodní části definuji tři hypotézy a čtyři cíle práce. V teoretické části je definován pojem celebrita, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, segmentace, targeting, positioning a marketingový výzkum. Je vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporučovatelem značky a dále jsou popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktickou část tvoří vyhodnocení výzkumu na téma: Přínos celebrit pro public relations OC Europark (2009), dále je řešen význam celebrit pro politický marketing a typologie celebrit. Projektová (návrhová) část je shrnutím zjištěných poznatků z teoretické a analytické části a obsahuje doporučení a návrhy řešení budoucí role celebrit v marketingových komunikacích. V závěrečné části jsou vyhodnoceny hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14522
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 17521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vychodilová_2010_dp.pdfBlocked 4.049Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account