Celebrity v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Celebrity v marketingových komunikacích |
Author: |
Vychodilová, Martina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
V úvodní části definuji tři hypotézy a čtyři cíle práce. V teoretické části je definován pojem celebrita, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, segmentace, targeting, positioning a marketingový výzkum. Je vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporučovatelem značky a dále jsou popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktickou část tvoří vyhodnocení výzkumu na téma: Přínos celebrit pro public relations OC Europark (2009), dále je řešen význam celebrit pro politický marketing a typologie celebrit. Projektová (návrhová) část je shrnutím zjištěných poznatků z teoretické a analytické části a obsahuje doporučení a návrhy řešení budoucí role celebrit v marketingových komunikacích. V závěrečné části jsou vyhodnoceny hypotézy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14522
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
17521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account