dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Jurečková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:20:51Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:30Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1453
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s.r.o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s.r.o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s.r.o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu používá v rámci svých kampaní a v neposlední řadě, jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i průzkum, který je zaměřen jak na zaměstnance společnosti Servis Climax s.r.o., tak na obyvatele města Vsetín, kde společnost sídlí. |
cs |
dc.format |
72 s., 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2541978 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
filozofie organizace
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
corporate communications
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
cs |
dc.subject |
produkt organizace
|
cs |
dc.subject |
corporate image
|
cs |
dc.subject |
společnost Servis Climax s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
organization philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
product organization
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
Servis Climax Ltd
|
en |
dc.title |
Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate identity analysis in Servis Climax Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is concerned with the problem of corporate identity on both the theoretical and practical level, with an example of Servis Climax s.r.o. being given. The work aims to make its reader familiar with different elements of the identity of Servis Climax s.r.o. In an outline, the work attempts to show the way in which this company communicates with its customers, employees and others. It also introduces some of the company's products, services, elements of marketing mix used in its campaignes and last but not least the method of work with its visual style. A survey aimed at Servis Climax s.r.o. employees and the residents of Vsetin, the company's domicile, is also a part of this work. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2625
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|