Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.
Author: Holíková, Eva
Advisor: Zezulka, Libor
Abstract: Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a.s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14748
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 17897


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holíková_2011_bp.pdf 4.718Mb PDF View/Open
holíková_2011_vp.pdf 734.7Kb PDF View/Open
holíková_2011_op.pdf 766.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account