Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zezulka, Libor
dc.contributor.author Holíková, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:15:49Z
dc.date.available 2012-03-09T00:15:49Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14748
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a.s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 4947760 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový komunikační plán cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal sales en
dc.subject direct marketing en
dc.title Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s. cs
dc.title.alternative Integrated marketing communication plan for the company AMILO Car Service, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dedicated to marketing and promotion in AMILO Car a.s. Company with the focus on promotion of the special motor workshop called Auto klinika for which I have created new marketing plan. The thesis is divided into two major parts. Theoretical part brings theoretical information about field selected, practical part works with this information and use them in real life. Practical parts brings the detailed analysis of the current marketing communication and promotion status in AMILO Car company and especially Auto klinika. Based on this analysis and findings I created the one year communication plan, which contains goals that should be reached, describe method that should be used and reveal strengths, weaknesses, Opportunities and Threats in SWOT analysis. Budget and time schedule is a natural part of my communication plan as well as the measuring techniques showing the communication effectiveness. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17897
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
holíková_2011_bp.pdf 4.718Mb PDF View/Open
holíková_2011_vp.pdf 734.7Kb PDF View/Open
holíková_2011_op.pdf 766.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account