dc.contributor.advisor |
Zezulka, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Holíková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:15:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14748
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a.s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
4947760 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal sales
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated marketing communication plan for the company AMILO Car Service, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dedicated to marketing and promotion in AMILO Car a.s. Company with the focus on promotion of the special motor workshop called Auto klinika for which I have created new marketing plan. The thesis is divided into two major parts. Theoretical part brings theoretical information about field selected, practical part works with this information and use them in real life. Practical parts brings the detailed analysis of the current marketing communication and promotion status in AMILO Car company and especially Auto klinika. Based on this analysis and findings I created the one year communication plan, which contains goals that should be reached, describe method that should be used and reveal strengths, weaknesses, Opportunities and Threats in SWOT analysis. Budget and time schedule is a natural part of my communication plan as well as the measuring techniques showing the communication effectiveness. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17897
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|