Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci
Author: Honzek, Martin
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu. Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány. Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14781
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18381


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
honzek_2011_dp.pdf 2.995Mb PDF View/Open
honzek_2011_vp.pdf 58.67Kb PDF View/Open
honzek_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account