Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Honzek, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:51:01Z
dc.date.available 2012-03-09T00:51:01Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14781
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu. Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány. Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části. cs
dc.format 107 s. (152 045 znaků). cs
dc.format.extent 3140589 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazníkové šet-ření cs
dc.subject vyhodnocení cs
dc.subject projekt cs
dc.subject event cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject evaluation en
dc.subject project en
dc.subject event en
dc.title Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci cs
dc.title.alternative Event Marketing Focused on the Target Group University Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma paper is to suggest an ideal event and acquaint readers with basics and problems of the event marketing. The aim is to define event marketing areas and its targets and give enough professional information to full understanding of the thesis. The first part of my thesis is focused on the theory of the event marketing, communication mix and their interconnection. Problems of a marketing research are analyzed here as well. The second part describes event marketing closer in use. Most of the known events, organized on the academic ground of Thomas Bata University, were chosen, described and marginally assessed. Several the most up to date events were chosen and analyzed in detail. Part of this thesis is a questionnaire that identifies problem areas connected with organization of the event marketing activities. The third part, based on the second part, is a project part, where the suggestion of the ideal concept of the event is and also suggestions of solutions of the problem areas resulting from questionnaires in theoretical part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18381
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
honzek_2011_dp.pdf 2.995Mb PDF View/Open
honzek_2011_vp.pdf 58.67Kb PDF View/Open
honzek_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account