dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Honzek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:51:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14781
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu. Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány. Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části. |
cs |
dc.format |
107 s. (152 045 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
3140589 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šet-ření
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci |
cs |
dc.title.alternative |
Event Marketing Focused on the Target Group University Students |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma paper is to suggest an ideal event and acquaint readers with basics and problems of the event marketing. The aim is to define event marketing areas and its targets and give enough professional information to full understanding of the thesis. The first part of my thesis is focused on the theory of the event marketing, communication mix and their interconnection. Problems of a marketing research are analyzed here as well. The second part describes event marketing closer in use. Most of the known events, organized on the academic ground of Thomas Bata University, were chosen, described and marginally assessed. Several the most up to date events were chosen and analyzed in detail. Part of this thesis is a questionnaire that identifies problem areas connected with organization of the event marketing activities. The third part, based on the second part, is a project part, where the suggestion of the ideal concept of the event is and also suggestions of solutions of the problem areas resulting from questionnaires in theoretical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18381
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|