Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Katolický, Jiří
dc.contributor.author Ireinová, Aneta
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:11:33Z
dc.date.available 2012-03-09T03:11:33Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14966
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové cíle, dále jsou určeny marketingové strategie potřebné k dosaţení těchto cílů a navrţení celkového marketingového plánu firmy. V závěrečné části je vypracována riziková a nákladová analýza. cs
dc.format 62 s. (78 194 znaků) cs
dc.format.extent 2984927 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategické plánování cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Strategic planning en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing objectives en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012 cs
dc.title.alternative Marketing Plan RIM-CZ, spol. s r. o. 2011-2012 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the marketing plan, which is an essential part of the management of each company. The theoretical part deals with marketing, planning, and in particular the marketing plan, based on information obtained from a review of the literature. The practical part includes a processing situation of the company, which shows the current situation of the company. According to the results of analysis, identify key marketing objectives as well as marketing strategies are needed to achieve these objectives and propose an overall marketing plan of the company. The risk and cost analysis are in the final part. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20964
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ireinová_2011_bp.pdf 2.846Mb PDF View/Open
ireinová_2011_vp.pdf 669.8Kb PDF View/Open
ireinová_2011_op.pdf 784.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account