Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo |
Author: |
Benko, Jindřich
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí a nabízí srovnání názorů studenta marketingových komunikací s odborníkem z praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14995
|
Date:
|
2011-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18734
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account