Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Benko, Jindřich
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:27:44Z
dc.date.available 2012-03-09T03:27:44Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14995
dc.description.abstract Kreativní reklamní strategie je jedním z faktorů úspěšné reklamy. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na pivo. Teoretická část nabízí náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky. Praktická část analyzuje reklamní kampaně v českém prostředí a nabízí srovnání názorů studenta marketingových komunikací s odborníkem z praxe. cs
dc.format 65 s. (99 327 znaků) cs
dc.format.extent 14934344 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní kreativní strategie cs
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject Pivo cs
dc.subject Strategie sdělení cs
dc.subject Reklamní apely cs
dc.subject Formát reklamy cs
dc.subject Informační sdělení cs
dc.subject Realizace reklamy cs
dc.subject Advertising creative strategy en
dc.subject Television advertising en
dc.subject Beer en
dc.subject Communication strategy en
dc.subject Advertising appeals en
dc.subject Advertising format en
dc.subject Informational message en
dc.subject Advertising execution en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo cs
dc.title.alternative Creative Advertising Strategies in Czech TV Commercials for Beer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Creative advertising strategy is one of the factors of successful commercial. It consists of five parts that interact with each other and together they make commercial successful and original. This thesis deals with advertising strategy in Czech television commercials for beer. The theoretical part offers insight to general principles of this issue. The practical part analyzes advertising campaigns in Czech environment and offers comparison of opinions from marketing communication students and from experienced advertising expert. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18734
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
benko_2011_bp.pdf 14.24Mb PDF View/Open
benko_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
benko_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account