Marketingové komunikace Komerční banky a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Komerční banky a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Langerová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:34:21Z
dc.date.available 2012-03-09T04:34:21Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15098
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru, o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a.s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové komunikace. Součástí práce je analýza komunikace produktu G2 prostřednictvím průzkumné sondy. Projektová část navazuje na výsledky analýzy uvedené v praktické části. Navrhuje řešení pro komunikaci produktu Gaudeamus2. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 2927123 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject customer relationship management cs
dc.subject relationship marketing cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject značka cs
dc.subject Komerční banka cs
dc.subject studentské konto Gaudeamus2 cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject akviziční kampaň cs
dc.subject Marketing en
dc.subject service en
dc.subject marketing communications en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject target group en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject Komerční banka en
dc.subject student's account Gaudeamus2 en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject acquisition campaign en
dc.title Marketingové komunikace Komerční banky a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Communication of Komerční Banka a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This diploma's thesis in the theoretical part deals with marketing in bank sector, marketing and communication mix in services. It presents how to improve the quality of services, it states the importance of customer relationship management, brand relationship and purchasing behavior. In the practical part of this diploma's thesis the Komerční banka a.s. copany, its student's account Gaudeamus2 and its marketing activities are presented and analyzed. One part of this work is an analysis of the communication of the produkt G2 through an exploratory probe. The project part connects/builds on a results of the analysis in the practical part. Its suggests the solution for communication of product Gaudeamus2. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22904
dc.date.assigned 2011-05-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
langerová_2011_dp.pdf 2.791Mb PDF View/Open
langerová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word View/Open
langerová_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account